Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nojo, ale vedení Svobodných zrovna za tohle nemůže. Nebo mi unikají souvislosti?!

0 0
možnosti
Foto

Svobodu slova máme. Že se vyskytuje cenzura na iDnes se svobodou slova nijak nesouvisí, neboť si každý může se svým majetkem nakládat dle svého.

1 1
možnosti
JH

Pane Chuchmo, znám Vaše názory a příliš se neliší od mých. Soukromý majetek, pravda, ale je to v podstatě veřejné médium, pokud by bylo výhradně soukromé, tak by tam mohl publikovat pouze Babiš.

0 0
možnosti
MT

Já Vám nevím. Kolega Větvička tu do idnesu tepe snad i ze spaní. Přesto má VIP status a vyvěšují ho na hlavní stránku. Takhle obvykle cenzura neprojevuje.

0 0
možnosti
OP

Netrapte se. Dnes mi stáhli příspěvek, ve kterém jsem údajně nikoho necitovala, neb se jednalo o moje vlastní myšlenky. Lze něco takového pochopit? Možná si velký šéf vytipoval pár autorů, kteří mu nevoní, nařídil likvidaci odpadu a ve firmě se holt rozkazy horlivě plní

0 0
možnosti
JH

Děkuji, v podstatě o těch cenzurních postupech nic nevím, jen mne to taky napadlo, že existují preferovaní a nenávidění. Mně to je celkem jedno, když mi dají pokoj a nebudu musit prosit Bangu, za obnovení profilu. Je mi jedno, že na titulce jsou blbosti. Již tolik nepíšu, protože bych se musil stále opakovat. Nic se nemění k lepšímu. Asi by to nikdo nečetl, ale ze svých blogů bych mohl dát dohromady knihu.

0 0
možnosti
PB

P35e90t26r 14B18u83r43i50a35n

27. 7. 2018 20:03

;-D je to tak. Já vám raději ani své smazané příspěvky psát nebudu, ale našly by se mezi nimi i takové, které byste klidně podepsal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 271
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Vážení čtenáři, berte moje názory jako muže neoplývajícího vynikajícím vzděláním, ale snažícího se používat rozum.

Seznam rubrik