Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je škoda, že jste přestal psát.

Věřím, že své rozhodnutí změníte a budete pokračovat.

Přeji bezva víkend.

R^

0 0
možnosti

Děkuji, zkuste se podívat na bouřlivou diskusi u včerejšího blogu pana Valička. Je velmi poučná a zajímavá.

0 0
možnosti
Foto

Myslíte tento příspěvek, který měl údajně zmizet?

https://ostrava.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A180531_404987_ostrava-zpravy_jog

Na iDnes se stává celkem běžně, že se příspěvek po odeslání nezobrazí hned. Se divím, že jste si toho ještě nevšiml.

0 0
možnosti

Ano, tu myslím a je taky uvedena v blogu. Pane Chuchmo, velmi si Vás vážím pro Vaše názory. Škoda, že se o blog taky nepokusíte, měl byste věrného čtenáře.

0 0
možnosti

pište na svobodný blog, nikdo vás cenzurovat nebude

0 0
možnosti

..... Jaromíre - nechci Tvé rozhodnutí jakkoliv hodnotit - ale přesto: Je to velká škoda, Tvůj hlas tady bude stoprocentně scházet :-/!!

1 0
možnosti

Chápu Vás docela dobře, já už jsem nuceně mimo cca 2 roky a tak jen paběrkuji v diskusi; už mně taky nebaví jen sbírat Bangovi body za reklamu. No, taky mám blízko rozhodnutí.

0 0
možnosti
Foto

Já už jsem mimo rok a jen čekám, až ty adminy vymění. Ale, asi čekám marně.

0 0
možnosti

Ani se Vám nedivím. Pokud by to bylo jen na místních adminech, tenhle "divný" web by se jmenoval Romea II:-)

2 0
možnosti
Foto

Až tak bych to neviděl. Mnozí by rádi až adminy byli. Ovšem nejsou. A o to usilovněji naprašují ve snaze vybodovat ty, kteří ,,bezvýhradně nesouzní";-)

3 0
možnosti

Tenhle web je divný, a poněkud nudný. Já nevím, jestli je moc policistů, ale současný ministr vnitra je nějaký divný - zatímco normální lidi, když někoho omylem zmlátěj, se omluví a dotyčného odškodní - ministr k tomu nevidí žádný důvod. OK, to už tady bylo, asi se vracíme do starých vod.

0 0
možnosti
Foto

Pokud si vzpomínám, tak demonstrativně odcházíte již přinejmenším podruhé. Pak jste poprosil místní administrátory o milost a teď zase ... .

6 7
možnosti

Vzpomínáte si dobře, ale neprosil jsem. Ten návrat jsem si vybojoval. Přesto jsem rád, že jsem se zapsal do Vaší paměti. To bylo v době, kdy mne psaní ještě bavilo a viděl jsem v tom nějaký smysl. Tenkrát jsem to považoval za křivdu. Dnes to považuji za mrhání intelektuálním potenciálem.

5 1
možnosti
Foto

Vaše rozhodnutí, Vaše právoR^ Snad jen, že všude někdo číhá za bukem, což není nic nového, stejně tak jako to, že těžko kdy to pomine.

2 0
možnosti

Jedna z variant, pokud se nezná důvěrně s adminy, je že Hlubka nepráskal.

0 0
možnosti

Chápu Vás, ale když se lidé s normálními názory nechají znechutit, což je asi i jeden z cílů, pak už budou všude jen ty správná názory a ta správná pravda, a tak budou moct ještě ke všemu říkat, že si jí myslí všichni.

7 1
možnosti

To je ale hodně divný příspěvek.

Nejdříve lidi rozdělíte na ty s normálními a názory a ty s nenormálními názory. Čili někteří mají podle vás ty správné názory. A pak se vlastně opřete do dělení na názory správné a nesprávné.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS