Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Babišův volební výsledek je celkem logický (i když tím nechci říci, že se s tou logikou ztotožňuji a třeba jen na chvilku jsem o volbě Babiše uvažoval). Při jeho první kampani se nevědělo o Čapím hnízdu, spolupráce s STB se zdála být neprokázaná a bývalé členství u komančů je mezi politiky běžné. Volební období dopadlo dobře, dílčí neúspěchy se hodily na všeobecně neoblíbeného Sobotku, úspěchy si nechal Babiš. Navíc se ANO dokázalo hezky rozkročit - od Zdeňka Soukupa, který v Parlamentu založil platformu proti multikulturalismu, až po vrchní eurohujerku Jourovou a vítače a bojovníka proti svobodě slova Pelikána. Samotný Babiš také mluví tak, aby nikoho úplně nerozčílil a každého občas potěšil. Takže i když při loňské kampani už byla profláknutá kauza Čapí hnízdo a členství v STB bylo nanejvýš pravděpodobné, Babiš uspěl jako majitel značky ANO, která se osvědčila jako záruka prosperity (že se to období krylo s všeobecnou konjukturou bylo dalším nezaslouženým plusem pro Babiše).

0 0
možnosti
Foto

Mám z toho zmatek. Vy jste ten stejný pan Hlubek, co se zastává v diskusích prezidenta Zemana, který k tomuto stavu, ze kterého se vám dělá špatně, přispívá měrou vrchovatou?8-o

1 1
možnosti

Nevím, pokud si pamatuji, nikdy jsem Zemana nevolil a nikdy se jej nezastával. Já se zastávám demokracie, pokud byl regulérně zvolen, tak je presidentem nás všech. Co k tomu dodat?

1 0
možnosti

J66a28r18a 29R59a90n92k

1. 3. 2018 5:53

Proboha, to snad je jen otazka jazyku, neni tak tezke pouzit prekladac=translator pro ty, kteri se bohuzel nikdy nenaucili. Mam kazdy rok v lete japonske a jihokorejske studenty, myslite si, ze o nas nevedi8-o?

0 1
možnosti

Stačí se trochu porozhlédnout po internetu a zjistit co si o nás myslí v zahraničí.

Cestu, kterou se tahle země ubírá je prostě cestou do pekla - prostě lidem nevadí trestně stíhaný STBák - hlavně že tam není Kalousek - to je asi taková logika, jako když si v současných mrazech podpálím barák s pocitem, že alespoň chvíli budu mít doma teplo.

Kdyby někdo před 28 lety někdo řekl, že nám bude vládnout trestně stíhaný STBák slovenské národnosti, který bude podporovaný Japoncem a tlačené KSČ tak si budou lidé myslet že se někdo zbláznil.

Mě jen děsí , jak Babišova mordparta dělá všude čistky a skoro denně se nyní dozvídáme jak si tam Babiš dosazuje svoje lidi - krásně to vyjádřil poslanec Stanjura, který řekl - trestně stíhaný člověk vyhazuje jednoho z šéfů policie ;-€;-€;-€

6 3
možnosti

J60a86n 79P43a63l88l63a14s

28. 2. 2018 22:01

Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor na tohle:

Letos uplyne 200 let od narození K. Marxe. V jeho rodišti - německém Trevíru (Trier) - mu vztyčí sochu, kterou věnuje ČÍNSKÁ vláda. Hlavním řečníkem na oslavách bude J.-C. Juncker.

https://www.nytimes.com/2017/03/13/world/europe/karl-marx-statue-trier-germany-china.html?action=click&contentCollection=Asia%20Pacific&module=RelatedCoverage&region=Marginalia&pgtype=article

https://www.volksfreund.de/region/trier/wie-trier-das-karl-marx-jubilaeum-feiert_aid-7106663

Neděsí Vás to víc než vyčpělí komunisté, kteří mají namířeno na smetiště dějin?

6 1
možnosti

Máte obavy o příčetnost našich občanů?

Kdo jste, že můžete neomylně posoudit kdo je příčetný a kdo ne?

Zdá se mi, že se proviňujete hříchem pýchy:

"Myslí-li si někdo, že je něco, a přitom není nic, klame sám sebe. Každý ať zkoumá své vlastní jednání." Galatským 6,3

2 4
možnosti

Nesoudím to já, ale skutky. Vám připadá příčetné a v souladu s rozumem zvolit zarytého komunistu presidentem a příslušníka neblaze proslulé StB a mentálního komunistu premiérem? Jestli ano, pak jsem nepříčetný já.

0 0
možnosti

Hodiny jdou pozpátku,

je tu mrtvej vzduch.

Je tu něco v nepořádku,

lítá tady zlej duch.

(Jan Werich, V domě straší duch)

5 0
možnosti

Ano, je to na blivno. Ale Svobodní nejsou ani trochu řešením. Ani za mák.

1 0
možnosti

Mám stejnou obavu, ale nikoho lepšího jsem zatím nenašel. Moje hlasy vždy spadly do koše, jen jednou ne, když jsem volil ODS, ale ti mne zase podrazili. Tak si vyberte.

1 0
možnosti
Foto

R^karma-opravdu to vypadá že se točíme v začarovaném kruhu-vše se opakuje jen pokaždé trochu jinakR^

1 0
možnosti

Ono totiž, krom převratných, technických a fyzikálních objevů, již nic jiného nelze nalézt, vše už tady někdy bylo, jen to upadlo v zapomnění a dějiny se odvíjejí v časové spirále. Karma od Vás mne překvapuje, když jsem Vás v diskusi, u Vašeho článku, tak setřel. Děkuji.

0 0
možnosti

Vaše "analýza" je chybná. Po éře dělnických ředitelů se dostala už v 70.letech k lízu nová generace. To už byli "manažeři" kteří byli jen u komunistů. Jeden z nich je Babiš. A po sametu většinou u lízu zůstali. Žádní chartisté či osmašedesátníci jim nemohli znalostmi konkurovat. Ale je už skoro 30 let nová doba - vyrostla nová generace, možná dílče ale ne většinou potomci přátel starých pořádků. Proboha - dnešní zvláštní dobu, kdy se tradiční strany krčí v koutě, staří bolševici vymírají a strana propadla - nesvádějte to jen na KSČ. Je to pohodlné ale není to pravda.

4 0
možnosti

Seděl tam starý Babiš na PZO a ten umetl cestičku "mladému" Babišovi, ač je asi stejně starý jako já. O osmašedesátnících jsem se vůbec nezmínil, jelikož to byli taky komunisté jen s takzvaně lidskou tváří.

0 2
možnosti
  • Počet článků 271
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Vážení čtenáři, berte moje názory jako muže neoplývajícího vynikajícím vzděláním, ale snažícího se používat rozum.

Seznam rubrik