Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak jste snadno zjistil, váš blog úspěšný není.

0 0
možnosti
JH

Tento rozhodně ne, ale to vůbec nebyl jeho cíl. Pokud byste si to přečetl, tak zjistíte, že se zmiňuji o zkoušce, zda vůbec bude zveřejněn.

0 0
možnosti
MS

"Pro mne jsou Vánoce "noční můra", musím k sestře, kde nejsem zvyklý žít."

Zdroj: https://hlubek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=639196

Probůh, proč trávíte Vánoce tam, kde nechcete ? 8-o

1 0
možnosti
JH

Protože to vyžadují určité konvence. Někdy musíme dělat věci, které nemáme rádi.

0 0
možnosti
Foto

šmarjapanno... příspěvek od příspěvku ztrácíte glanc jako chlap, co umí věci přiznat, kňoura, že to svět neviděl, přání lidí, kteří to přání mají v naprosto jiném lidském levelu veřejně vlastně shodíte - výkřik do tmy:-/ a ještě to dotáhnete dole L.Větvičkou - a to ho nemusím - na ukřivděného prvňáka:)) Že Vás mažou? To je jaksi dáno pravidly, zřejmě je nedodržujete...

2 0
možnosti
JH

Prostě se Vám nelíbím, a určitá moje nespokojenost je určitě poznat. Ale to je Váš názor a já jej Vám vůbec neberu. Ten, kdo se líbí všem, ten je podezřelý. Já se ani všem nechci líbit.

0 0
možnosti
Foto

H28a80n64a 62V38l22k48o37v45á

16. 12. 2017 21:21

Nemám sice adresu, ale o akci Ježíškova vnoučata jsem slyšela reportáž - myslím, že není omezena na domovy důchodců. Najděte si kontakt a oslovte je - nejspíš Vám tohle přání splní. Sdělit to blogosféře je takříkajíc výkřik do tmy. Pár lidí Vám to bude přát, ale přání Vám nejspíš nesplní.

Obraťte se přímo na Ježíškova vnoučata.

2 0
možnosti
JH

Já to zase neberu tak vážně, poštěstí se nebo se nepoštěstí. Na nikoho se nebudu obracet a je to, jak říkáte, výkřik do tmy. Mám zapovězeno psát politické blogy, protože mají dosti značný ohlas. Mažou mne, proto jsem napsal alespoň toto, protože mne zrovna nic jiného, co by bylo politicky nezávadné nenapadlo.

1 0
možnosti
JH

To tu řídne, už ani blog pana kolegy, nevím jak se jmenuje, ale napsal jsem tam příspěvek, už tady taky není. Pokud to bylo mojí vinou, velmi se mu omlouvám. Jestli ne, tak ..... a už zase budu smazán. Raději už mlčím, jak je v komunismu zvykem.

1 1
možnosti

Ano, příspěvky mizí ... už se ani neobjevuje upozornění a zdůvodnění proč ...

0 0
možnosti
Foto

Když si to tak moc přejete, určitě se Vám přání splní. Držím palce;-)R^

1 0
možnosti
Foto

I39v78a96n 63M88a25r54e87k

16. 12. 2017 19:43

Karma a hezké vánoce p.Hlubku, snad se Vám to přání splní. R^

6 1
možnosti
JH

Kéž by. Já ty staré americké filmy miluji, to byl úplně jiný svět, než zažíváme dnes. Muž byl Gentleman, žena Dáma. Dnes je vše jaksi pokřivené, ideologicky ovlivněné, jen to není dobré.

8 0
možnosti
  • Počet článků 271
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Vážení čtenáři, berte moje názory jako muže neoplývajícího vynikajícím vzděláním, ale snažícího se používat rozum.

Seznam rubrik