Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si myslím, že už dnešní systémy autonomního řízení ty koně hravě překonávají, neb vás zavezou přesně tam kam si navolíte. Podle mne je to záležitost 10 - 15 let, kdy začnou ve velkém nahrazovat řidiče.

1 0
možnosti
Foto

To si fakt myslíte? Kdo má dnes autonomní řízení?

1 0
možnosti

Svobodný jsem nevolil,

ale ta Karma tady sedí!

1 0
možnosti
JH

Jsou to pouze zkušenosti předků, které mi byly předány. Dnes koně na silnici moc neuvidíte, řekl bych, že už nikdy, což je nesmírná škoda.

1 0
možnosti
  • Počet článků 271
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Vážení čtenáři, berte moje názory jako muže neoplývajícího vynikajícím vzděláním, ale snažícího se používat rozum.

Seznam rubrik