Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Vnímám to podobně jako Vy.

1 0
možnosti
ZH

Už mě taky přestalo bavit jednání s tupým úředníkem. Tak jsem si našel novou zábavu - stížnosti, vymáhání škod způsobených úředníkem a případně trestní oznámení nebo žaloba, dle závažnosti.

Je to smutné, ale ze zoufalství už nevím, co jiného... Tedy legálního... ;-€

4 0
možnosti
KT

R^ Já bych věděla, ale legální by to nebylo.

3 0
možnosti
Foto

Pozor, právě na ten nestřežený okamžik, kdy uděláme nějakou chybu - nepřítel čeká.

4 0
možnosti
JH

Máte pravdu, ač nemám ponětí o jaké konkrétní situaci hovoříte. Vždy musíme být ve střehu, nepřítel číhá na každém kroku. Vzpomínám si na nápisy na polních telefonech z vojny. "Pozor, nepřítel naslouchá", ač jsme vůbec nevěděli, kdo ten nepřítel je. Dnes je situace jasnější, našim největším nepřítelem je naše vláda.

7 0
možnosti
Foto

Tak tam příště jděte jenom jed nou, ať si ušetříte čas. :-)

0 0
možnosti
JH

Dobrá rada, já to ale spíš vidím na metrologickou kontrolu, aby bylo zjevné, co oni vlastně měří a na čem ždímají z lidí prachy. Kontrolu certifikátů, které nesmí být starší než jeden rok. Ne přímo v této branži, ale v branži, která se zabývala měřením jsem celý život pracoval, tak vím, jaké podmínky byly kladeny na nás a to jsme měřili na tísíciny milimetru ne na nějaká procenta. Dva krát jsem to schopen ještě překousnout, ale potřetí jim tam udělám průvan.

4 0
možnosti