Diskuse

"Jsem váš strýc Baloun, mám vás všechny rád a budu u vás žít.“

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zformuloval jste krátce a jasně myšlenky většiny národa (dle toho, co slýchám všude kolem sebe od známých i neznámých lidí) - ale obávám se, že podobné věty jen těžko uslyšíme od našich vrcholných politiků, natož od vedení EU.. :-(

3 0
možnosti

Čiší z toho na mě určitá naštvanost, zřejmě z podvědomé nemohoucnosti pomoci Francouzům jinak k než slovem a příslib činů, pokud by se podobné zlo mělo objevit u nás. Hněv ale není dobrý rádce.

Přejete si maximální možnou svobodu pro jednotlivce, ale tak nějak selektivně, jen pro některé. Mají právo být někteří svobodnější než druzí? I svobodný člověk musí ctít morální povědomí svého okolí, komunity. Pokud ho nectí je z komunity vyloučen. To by mohlo být jednoduché pravidlo i pro příjem uprchlíků.

Porovnání s Francií nesedí, protože se jedná o zcela odlišné historické a kulturní podmínky. Česko prostě nemá po světě řadu bývalých kolonií,ve kterých a navíc mluví česky. Nemáme (bohu dík) nastaven štědrý systém vyplácení dávek, jsme hrozně konzervativní a na dvorek k nám jen tak někdo nesmí. Pokud nám EU vládci v tomhle nerozumí, není to naše chyba. Vystrašit dav a pak mu ukázat "správnou" cestu zavání účelovou manipulací, kde je potom ta proklamovaná svoboda.

0 5
možnosti

Hněv - nehněv.

Pokud si budeme počínat vůči migrantům stejně vstřícně jako Francouzi, čekají nás jejich problémy.

Nejsem tak neskromný abych si myslel, že Češi vymyslí něco, co zůstalo Francouzům po desetiletí skryto.

Myslím si, že když jsme tu doma, měli bychom mít svobodu říct koho tu chceme a koho ne.

Uprchlíci jsou jiné téma, ale pokud příchozí první co udělají, že zahodí doklady a část z nich si pořídí doklady falešné, jak byste chtěl odlišit uprchlíky od ekonomických migrantů?

Musíte zabránit vstupu všem, u nichž si nejste naprosto jistý, že je to opravdu uprchlík.

A ne zavést neformální bezvízový styk se zeměmi Afriky a Blízkého Východu.

Také bych doporučoval nechovat se jako kdyby nám byla do péče svěřena celá zeměkoule.

0 0
možnosti

M76i17l89a51n 16R88a12d52e95k

21. 4. 2017 21:17

karmaR^ A jak ja ( a hafo ostatnich) tvrdim - ze Umelec se pozna ze je nadcasovy. At uz je to Orwell, Capek, Nosov, kdokoliv, ten seznam by byl dlouhy, v tomto pripade Simek a Grossman ( jak ja je mel rad!) i ten Hasek.

10 0
možnosti

Všechny jsem četl, někteří byli fantastisté, jiní i vizionáři. Já jsem si vždy přál, abychom se s cizí civilizací setkali, ač by to nemusilo být pro nás tak příjemné.

0 0
možnosti

Islam a jeho nositel+nositelka je jedna 'pampeliska' ponechana na leta pracne pestovanem okrasnem travniku.

10 0
možnosti

A islamskym teroristum podekujme za to, ze pestitel travniku po jednom, dvou rocich uvazuje o koupi 'motyky'.

2 0
možnosti

Petr Fleischmann, údajně publicista, kdo takové lidi vůbec platí? Teď jsem jej slyšel na ČT 24. Ten byl naprosto mimo. Nejen že se neuměl ani vyjádřit Česky, ale propagoval terorismus a obhajoval muslimskou hrozbu. Musíme si zvyknout, to byly ty jeho kecy. Ti komunisté si fakt nedají pokoj. To by nebylo až tak špatné, každý má právo na názor, ale, že takoví dostávají prostor ve veřejnoprávních médiích, placených z našich poplatků, je fakt alarmující. Ti lidé jsou fakt úplně mimo a je to jen komunistická propaganda. Pokud by se mne zeptali, kolik přispěji na takové publicisty, tak bych opověděl, že vůbec nic, spíš bych chtěl, aby oni platili mně, jako odškodné za psychickou újmu, kterou mi páchají oni. Ať si takový Fleischman napíše blog a zveřejní jej, pokud by toho byl vůbec schopen. Tam by dostal ohlasy a myslím, že ty moje by byly ještě mírné.

17 0
možnosti

Není to tak dlouho, asi 4 dny, co jsem napsal že Francouzské volby budou "masakr", netušil jsem, že se moje předpověď tak brzy vyplní. Měl jsem spíš na mysli politický masakr. Ale v dnešní době není nic nemožné. Dokonce bych nebyl ani překvapen z atentátu na Marii Le Pen..

9 1
možnosti

M22i94l56a35n 24R69a98d81e78k

21. 4. 2017 21:18

jo jo, my nackove nejak mame talent jako Nostradamus nebo knezna Libuse

1 1
možnosti

Až je tady (muslimy) budeme mít, bude už pozdě. Nejsme snad dokonale poučeni děním v okolních zemích? Proto řešením je jedině "ani jednoho muslima do Česka".

29 1
možnosti

M22i51l30a93n 25R39a65d54e88k

21. 4. 2017 21:19

pozde, Sobotka uz obohacuje svuj miliovany narod, abyste nepokulhavali za Zapadem

0 0
možnosti

Bohužel politici zapomněli (nebo neznají) výrok A. Einsteina "Inteligentní člověk problémy řeší, geniální člověk jim předchází".

19 0
možnosti

Těch geniálních už moc nemáme a s těmi chytrými to jde taky z kopce Jen si vezměte voliče. 40 let komunismu a někteří je stále volí. Druhý zákon entropie říká, že vše spěje k horšímu a pokud nedodáme tomuto dynamickému systému energii, tak se zhroutí v chaosu.

11 0
možnosti