Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Přátelská rozprava s restauratérem

Do hospod nebo restaurací moc nechodím, ale dnes jsem byl, u příležitosti narozenin své matky. Přátelská atmosféra, dobré jídlo, Svijanské pivo a příjemné ceny.

Přesto tam moc lidí nebylo, krom nás 8 snad už jen 2. Po jídle jsem vyšel ven, abych si pod přístřeškem, jelikož dost lilo, zakouřil. Pod tímtéž přístřeškem seděl a kouřil majitel. Usmál se na mne a pozval mne ke stolu a slovo dalo slovo. Z jedné cigarety byly dvě. Přiznal se mi, že má obavy, léto snad ještě přežije, ale co bude dělat v zimě, o tom moc představu neměl. Zima je pro hospody vždy rizikovým obdobím, nikdo nemůže říct, kolik hostů se dostaví. Jakmile se jich moc nedostaví, protože nikdo ze sebe nechce dělat kašpara a kouřit v mrazu, tak první krok bude, že propustí dvě servírky a další, že zavře. Pro něj ve velmi nevhodnou dobu. Prohlásil, že se blíží splacení podnikatelského úvěru a konečně by měl začít i vydělávat. Možná už vydělávat nezačne, jakmile restaurace ztratí své stálé hosty, těžko je získá opět zpět. Ztratí se kontinuita. Jak zpíval Petr Novák: „Hvězdičko blýskavá, těžko tě získávám, lehko tě ztrácím, já vím“. Toto je univerzální pravda, takže i kdyby v příštím létě opět otevřel, už může být pozdě a bude to jeho „labutí píseň“. Dokonce se mi přiznal, že volil ČSSD, ale teď už to neudělá, že to zkusí u ODS a bude doufat, že se dostanou trochu k moci a zruší ty novodobé regulace a restrikce. Poškození nebo dokonce zničení drobných podnikatelů se současné vládní garnituře opravdu povedlo, skutečný Meisterstück. Tomu, že se ODS prosadí  moc nevěřím, proto jsem mu řekl, ať to zkusí u Svobodných, které volím já. K tomu byl zase rozpačitý on.

Tak nevím, byl to sympatický člověk a přál bych mu, aby se mu dařilo. Já vím, reklama se nesmí dělat, je to v Ostravě, ale pokud by měl někdo zájem, napište mi na soukromý mail a já vám to povím.

Jaromír Hlubek – příznivec a volič Svobodných

Autor: Jaromír Hlubek | sobota 17.6.2017 19:55 | karma článku: 36,54 | přečteno: 1815x
  • Další články autora

Jaromír Hlubek

Podivné jednání i-Dnes

Dnes ve 12:30 jsem udělal zjevně hloupou chybu, přičemž jsem napsal nevinný článeček o podivných pradivných praktiách Penny. Zde je celý jeho přetisk

13.3.2019 v 15:47 | Karma: 0 | Přečteno: 142x | Diskuse| Osobní

Jaromír Hlubek

Řetězec Penny nemá ani trochu rozumu.

V minulém týdnu přestavěli všechny, nevím, možná, všechny, ale naši prodejnu předělali v „Minotaurovo bludiště“.

13.3.2019 v 11:30 | Karma: 4,35 | Přečteno: 110x | Diskuse| Společnost

Jaromír Hlubek

11. září 2001 byl obyčejný den

Před sedmnácti léty nikdo netušil, co se stane. Vůbec nic si z toho dne nepamatuji, nevím co se dělo v práci, ale vím jedno, při cestě domů z práce jsem v autorádiu slyšel napřed nevinnou zprávu: „ Do světového obchodního centra

11.9.2018 v 18:27 | Karma: 20,70 | Přečteno: 693x | Diskuse| Společnost

Jaromír Hlubek

Teď se div člověče

Tento příspěvek neměl být nikdy napsán, pokud jsme opravdová demokracie. Jen zkopíruji co jsem obdržel ke svému nevinnému článečku.

27.7.2018 v 21:07 | Karma: 10,58 | Přečteno: 290x | Diskuse| Společnost

Jaromír Hlubek

Údajně máme svobodu slova

Slovo údajně používám záměrně, jelikož je velmi oblíbeným u našich novinářů. Napsat holý fakt a silně si za ním stát a hájit jej, bez politického pokřivení , je nebezpečné i pro novináře.

27.7.2018 v 19:47 | Karma: 17,20 | Přečteno: 473x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Steinmeier si v Praze může zlepšit reputaci. Poškodil mu ji döner v Turecku

29. dubna 2024  16:05

Pondělní dvoudenní návštěva Česka s fotkami od Vltavy je pro německého prezidenta Franka-Waltera...

Člověk v tísni poprvé sbírá peníze na Palestince. Hamásu nepůjdou, slibuje

29. dubna 2024  15:35

Největší a nejznámější česká humanitární organizace se odhodlala k bezprecedentnímu kroku. Poprvé...

Exprezident Klaus nepovažuje dvacet let Česka v EU za úspěšné období

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno  15:30

Exprezident Václav Klaus vystoupil silně kriticky ke dvacátému výročí vstupu České republiky do...

OBRAZEM: Dvě různá řešení příkladu s cukrovím. Řešte hlavolamy přijímaček

29. dubna 2024  15:28

Na vyhodnocení jednotné přijímací zkoušky budou uchazeči o střední školy a víceletá gymnázia čekat...

  • Počet článků 271
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Vážení čtenáři, berte moje názory jako muže neoplývajícího vynikajícím vzděláním, ale snažícího se používat rozum.

Seznam rubrik