Jaromír Hlubek

Dej idiotovi štempl, za záda mu postav zákon, kamery a mikrofony a on ti udělá ze života

14. 06. 2017 14:10:06
peklo. Tak si to naši socani představují. Každý je podělaný, že by jej mohli přistihnout při nekalé činnosti, že třeba špatně odpoví na správnou otázku. No není divu: „Všetci tuná kradnú“. Áno kradnú a okrádajú hlavne svojich

spoluobčanov, moje auto má 18 let, ale každý z dnešních, novodobých šuntů by mu mohl jeho technický stav závidět. Na STK nic nenašli, tak začali hledat mouchy. Prý levé zadní kolo málo brzdí, na dotaz zda mají určené limity v kNm, odpověděl, že ne, že je ani dokonce neměří, ale že je rozdíl. Každý kdo alespoň jednou zavadil, malinko o fyziku ví, že 90% procent energie, při brždění, vstřebává přední náprava. Tak jsem s tím šel 2x do servisu a uplatnil reklamaci, dva krát to zkontrolovali a dva krát řekli, že je všechno v pořádku. A dva krát mne vyhodili, že se vůbec nic nezměnilo. Co si má o tom jeden myslit? Proč nedělají STK i opravy vozidel, sami by věděli, kde udělali chybu a nesli by i zodpovědnost, mohla by se uplatnit reklamace a nemohli by žádat pokaždé dalších 300 Korun. Já bych to dal dokonce jako povinnost, kdo nedělá opravy, nemůže dělat ani STK. Protože ten štempl bez povinností jen vybuzuje aroganci, pohrdání zákazníkem a nakonec nepřátelství, když se na toho zmrda jen špatně podíváte.

Omlouvám se, že jsem tento článek napsal s pravopisnými chybami, ale trpělivost dojde jednou každému a v hnutí mysli člověk dělá chyby.

Jaromír Hlubek – příznivec a volič Svobodných.

Autor: Jaromír Hlubek | karma: 38.51 | přečteno: 2236 ×
Poslední články autora