Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Otázka zní, jak mohlo být obchody zaplaveny nedostatkovým zbožím, když to zboží bylo nedostatkové?

0 0
možnosti
PB

Dal jsem vám karmu, protože s 80% souhlasím. Jen vás opravím v tom povinném pojištění. To vychází z našich zákonů o sociálním pojištěním z roku 1923 a v průběhu času bylo několikrát pilováno a vylepšováno. Důchodové pojištění bylo součásti nemocenského i sociálního. Až komunisté to oddělili a to kvůli tomu, aby mohli nepohodlným režimu libovolně krátit důchod a sociální zabezpečení.

0 0
možnosti
Foto

Máte to nějak jinak než to, co o tom vím já. Naopak komunisté přijali v r. 1948 zákon o národním pojištění, kterým vše shrnuli do jednoho pytle a měl se týkat všech pojišťěnců.

0 0
možnosti
Foto

Po přečtení vašeho příspěvku jsem se upevnil v názoru Svobodné nevolit.RvRvRv

1 0
možnosti
KT

Správně, co byste si bez státního dohledu počal? Chápu vás, samostatně neživotaschopnému jedinci nic jiného nezbývá.

1 0
možnosti
MB

Laskavý čtenář zamyslí - s tím není problém. Co ovšem dělat s nelaskavým voličem, který laskavě hodí svůj hlas do urny ! Sám pasivní, nejlépe vzpomínaje na doby toho Reálného - se pak dívá na volební bedýnku jako kdysi moje dcery na bankomat ! Úžasná věc ! Cosi se s tím pošťárá - něco vsune - vhodí a hle - peníze, blaho z toho leze úplně samo ! Jdeme domů - oni to zařídí ... ! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 271
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Vážení čtenáři, berte moje názory jako muže neoplývajícího vynikajícím vzděláním, ale snažícího se používat rozum.

Seznam rubrik