Diskuse

Filipinska cestomania 2

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Poprvé píšu něco, co nemá politický podtext, poprvé píši cestopis. Vím,.že mne tady žádná velká karma nečeká, ale věřím, že mnohým, kteří do východní Asie chtějí jet to může pomoci, aby alespoň věděli do čeho jdou.

0 0
možnosti
RE

Politický článek ohodnotí všichni, kteří jsou tou situací naštvaní. Cestopis ohodnotí jen opravdu ti, jimž to udělá radost. V tom má ta karma, byť nižší,mnohonásobně větší "hodnotu".

0 0
možnosti
RE

To musí bejt "země zaslíbená" Taky jsem měl nápad na svýho Transita(vyzdobený už je) napsat " Za 50 kdekoli po Praze", ale když si vezmu, jak by se na mě ty úřady a taxikáři vrhli, tak jsem se bál, zda bych to vůbec přežil....:-)

0 0
možnosti
JH

Je to těžké popsat slovy, kdo neviděl neuvěří. Bohužel nemám fotografie, ale ty by stejně zachytily jen okamžik a do celkového kontextu by nepřinesly nic. Takže to zkusím slovy.

0 0
možnosti
Foto

A že opít se z jejich výborného rumu Tandury jde velmi rychle a dobře ;-D Filipíny je jedna z nejkrásnějších zemí, které jsme navštívili a vůbec Asie je super R^

0 0
možnosti
JH

Máte pravdu, mám pocit že to je návykové. V dalších dílech se dozvíte, jak jsem tam prodělal majlant, ale přesto se tam chci vrátit.

0 0
možnosti