Diskuse

Podivné hry

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Celkom sa mi pacilo, ze v pinpongu je jedno z akeho statu je super. Na druhej strane stola bude vzdy Cinan.

0 0
možnosti
OU
JH

Já jsem třeba, vzato do důsledku, etnický Slezan. Můj předek rytíř František Xaver Vilém Hlubek byl vyznamenán císařem Františkem Josefem I. rytířem Řádu železné koruny, přesto se cítím Čechem a až následně Slezanem a až následně Rakušanem.

0 0
možnosti
KB

K93a13r29e38l 78B67o87k

17. 8. 2016 23:35

To, že Putin prohlásil, že sportovkyně, která na doping upozornila je jidáš, mluví za vše.

5 1
možnosti

Nesmysl, po tom co se zjistilo jak "funguje" Ruská antidopingová agentura RUSADA a její akreditované laboratoře pod ochranou misterstva sportu, měli olympiádu zakázat bez pardonu všem ruským sportovcům, naprosto jednoznačně...

Ale v jednom s vámi musím souhlasit. V tom, že ona olympijská myšlenka soupeření mezi národy postupně ztrácí smysl. Pranic se mi nelíbí ten stále vzrůstající trend kupování sportovců z celého světa a udělování státní příslušnosti, to by mělo být přísně hlídáno a podle mě zcela zakázánoRv

2 1
možnosti
RH

Nejde o kolektivní vinu, jde o to, že selhala organizace, která sportovce na OH vysílá. Sportovci se olympiády neúčastní jako jedinci ale jako členové nějaké organizace. Tato organizace má určité závazky vůči dalším organizacím. Pokud organizace poruší své závazky, tak možnost vysílat sportovce může ztratit. A to se stalo. Sportovci nebyli potrestáni, byla potrestána organizace.

4 1
možnosti
JH

Omluvit se dá cokoliv, vždy najdeme něco, co nás osvobodí od pocitu křivdy a nikdy nepřijmeme zodpovědnost. Budu za rusofila, ale pokud byl doping podporován státem, musí existovat takový zákon. Jistě řeknete, že se to děje nezákonně, ale v tom případě to není podporováno státem. Takový zákon byste těžko mezi ruskými zákony hledal. Pokud tak někdo činil, byl to zločinec a měl by být odhalen a potrestán. O to se však nikdo nepokusil, prostě uvalili kolektivní vinu na ruské atlety. Nechtějte po mně, abych vyjmenovával veškeré dopingové prohřešky, nebylo jich málo a mnohdy byly ze stejných států, přesto si nikdy nikdo nedovolil uvalit kolektivní vinu, to jen novodobí komunisté, kteří jsou ještě horší, než ti staří.

3 1
možnosti
  • Počet článků 271
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1247x
Vážení čtenáři, berte moje názory jako muže neoplývajícího vynikajícím vzděláním, ale snažícího se používat rozum.

Seznam rubrik